Доставка та повернення
Відправлення замовлень здійснюється щодня до 17:00 у будні дні та до 13:00 у вихідні. У святкові дні графік може бути змінено, про що ми повідомимо у банерному рядку. Посилки ми надсилаємо Новою поштою за адресою, вказаною при оформленні замовлення. Якщо Ви бажаєте сплатити за товар після отримання - при оформленні замовлення необхідно вибрати спосіб оплати “накладений платіж”. Після оформлення замовлення зв'яжеться з Вами менеджер для уточнення деталей. Якщо менеджеру не вдалося з Вами зв'язатися, замовлення може бути не надіслано.
Протягом 14 днів після отримання посилки Ви маєте можливість повернути або обміняти товар, якщо він не підійшов або не сподобався. Пересилання товару у разі оплачує покупець. Повернути або обміняти товар можна лише за наявності всіх бирок, а також збереження товарного вигляду виробу та відсутності слідів прання та носіння. Якщо Вам прийшов бракований товар - зв'яжіться з нами і ми здійснимо обмін за наш рахунок або повернемо гроші за товар.
УВАГА: якщо Ви знайшли пошкодження посилки на Новій пошті - відмовтеся від отримання. У такому разі ми надішлемо Вам нову посилку, а Нова пошта компенсує вартість ушкодження. Якщо Ви заберете таку посилку з пошти та внаслідок пошкодження посилки виявите зіпсованість товару – ми залишаємо за собою право відмовити Вам в обміні такого товару.